sábado, 31 de março de 2012

Exemplo de Cantiga de Escárnio


Ai, dona fea! fostes-vos queixar
porque vos nunca louv’en meu trobar
mais ora¹ quero fazer un cantar          
en que vos loarei² toda via
e vedes como vos quero loar
dona fea, velha e sandia³!

Ai, dona fea! se Deus me perdon,
e pois havedes tan gran coraçon
que vos eu loe en esta razon,
vos quero já loar toda via;
e vedes qual será a loaçon:
dona fea, velha e sandia!

Dona fea, nunca vos eu loei
en meu trobar, pero muito trobei;
mais ora já un bon cantar farei,
en que vos loarei: toda via;
e direi-vos como vos loarei:
dona fea, velha e sandia!

                                          Joan Garcia de Guilhade

Vocabulário: 1. agora, 2. louvar; 3. louca

Notem que o autor chama uma mulher de dona feia, velha e louca mas, não sabemos quem ela é.

Nenhum comentário:

Postar um comentário